"Tidak ada tamat untuk menuntut ilmu"


10 Ogos 2014

Buku mengenai Anjakan 6 PPPM 2013-2025

1. Saya telah mula menulis buku mengenai Anjakan 6 PPPM 2013-2025.

2. Buku ini ditulis untuk menyokong pelaksanaan PPPM 2013-2025 yang kini memasuki pelaksanaan tahun kedua.

3. Buku ini ditulis berdasarkan pengalaman peribadi saya dalam industri pendidikan Malaysia serta pemerhatian saya mengenai kaedah pelaksanaan yang baik.

4. Buku ini juga saya tulis kerana saya telah terlibat secara langsung dalam pembikinan PPPM 2013-2025 iaitu selaku Ahli Panel Penilai Bebas Malaysia. Anda boleh lihat senarai nama Ahli Panel Penilai Bebas Malaysia.

5. Buku ini akan diterbitkan tidak lama lagi. Nantikan maklumat lanjut di blog ini.

6. Promosi khas dengan harga istimewa juga akan diumumkan dalam blog ini tidak lama lagi.

1. I have commenced writing a book regarding 6th Shift of PPPM 2013-2025.

2. I write this book to support the implementation of PPPM 2013-2025 which enters its 2nd implementation year.

3. This book is wtitten based on my personal experience in the Malaysian education industry as well as my observation of good execution actions.

4. This book is also written because I was directly involved in the compilation of PPPM 2013-2025 as the Malaysian Independent Review Panel member.

5. This book will be published soon. Date of publication will be announced soon in this blog.

6. A special promotion with a special discount will also be announced on this blog soon.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan