"Tidak ada tamat untuk menuntut ilmu"


5 November 2014

Majlis Pelancaran Buku di UTHM, Batu Pahat pada 4 November 2014


1. Pada 1 November 2014 saya telah menulis bahawa saya telah mendapat surat jemputan daripada UTHM untuk majlis pelancaran buku yang saya tulis. Klik sini.

2. Surat jemputan beserta acara majlis adalah seperti yang dipamerkan di bawah.



3. Majlis pelancaran ini diadakan bersama-sama dengan majlis menandatangani MoU antara UTHM dan Dewan Bahasa dan Pustaka (DBP)

4. Majlis ini diadakan di Dewan Bankuet, Dewan Sultan Ibrahim, UTHM Batu Pahat.


5. Saya merasa berbangga kerana inilah kali pertama buku tulisan saya dilancarkan oleh penerbit sesebuah Universiti.

 

6.  Inilah antara buku-buku yang dilancarkan pada hari tersebut termasuklah buku tulisan saya. Buku tulisan saya ialah yang di muka surat kiri, baris kedua paling kanan.


7.  Inilah buku tulisan saya yang dilancarkan pada hari tersebut.


8. Saya merasa bangga kerana Pengarah DBP, Dato' Dr. Awang Sariyan turut menghadiri majlis ini.

 
9. Saya berharap majlis ini akan menyemarakkan semangat saya untuk terus menulis pada masa hadapan. 






Dari kiri: Saya, NC UTHM, Pengarah DBP dan Pengarah Penerbit UTHM


1. On 1st November 2014 I wrote in this blog that I received an invitation from UTHM for the launching ceremony of a book I wrote which was published by Penerbit UTHM. Click here.

2. The invitation letter as well as the event's agenda are shown below.



3. The launching ceremony is organized together with the MoU signing ceremony between UTHM and Dewan Bahasa dan Pustaka (DBP)

4. The event was held at Banquet Hall, Sultan Ibrahim Hall, UTHM Batu Pahat.


5. I am proud because this is the first time my book will be launched by a university publisher.

 

6.  These are some of the books which were launched on that day. My book is on the left page, 2nd row farthest right.

 
7.  This is a close-up photo of my book which was launched that day.
 

8. I am proud because DBP's Director, Dato' Dr. Awang Sariyan also attended the ceremony. 

 
9. I hope this event will spur me to continue writing. 



 
 
 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan