"Tidak ada tamat untuk menuntut ilmu"


10 Januari 2015

Terima kasih kepada 7 orang istimewa (kemaskini)

1. Saya telah menulis pada 8 Jan 2015 bahawa saya bercadang menghadiahkan buku tulisan saya secara percuma kepada pengikut (followers) blog Cikgu Rahim ini. Klik sini

2. Sehingga kini saya telah mendapat maklumat daripada 5 orang pengikut (followers).

3. Urusan penghantaran buku tersebut juga telah dimulakan.

4. Saya memohon pengikut (followers) yang bernama Adam dan Nur Shahadah Latest untuk memberikan alamat penuh, alamat emel dan nombor telefon kepada saya melalui emel arheduconsultservices@gmail.com supaya urusan penghantaran buku dapat dilakukan.

1. I wrote on 8th Jan 2015 that I intend to give a present to the followers of Cikgu Rahim blog.

2. To-date I have obtained delivery information from 5 followers.

3. Delivery of the books commenced not long ago.

4. I request that followers with the names Adam and Nur Shahadah Latest to provide your mailing address, email address and phone number to me via arheduconsultservices@gmail.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan