"Tidak ada tamat untuk menuntut ilmu"


22 Ogos 2012

Bicara Hikmah (Seminar)

Saya telah dijemput oleh pihak Persatuan Perpustakaan Sekolah-sekolah Melaka (PUSTAKAM) untuk memberi seminar bertajuk "Guru Inovatif Melonjakkan Transformasi Pendidikan Negara". Dibawah ini adalah makluman lanjut tentang seminar tersebut:

Tarikh: 19th September 2012
Hari: Rabu
Masa: 0900 pagi - 1030 pagi
Tempat: Auditorium Masjid Al-Azim
Peserta: Guru Besar & Pengetua Sekolah-sekolah di Melaka
Bilangan: 350 orang

Kepada sesiapa yang berminat untuk mendapatkan kertas kerja yang akan saya bentangkan pada seminar ini nanti, boleh lah menghubungi saya ditalian (013-3628956) atau email saya di ab.rahim_lsmc@yahoo.com.

Latest:
Kerana permintaan teks seminar saya yang terlalu banyak daripada hadirin di majlis diatas, maka saya telahpun muat naik teks penuh seminar diatas. Anda boleh simpan fail tersebut dalam bentuk word documents. Sila klik pada link dibawah:
GURU INOVATIF MELONJAKKAN TRANSFORMASI PENDIDIKAN NEGARA




Tiada ulasan:

Catat Ulasan