"Tidak ada tamat untuk menuntut ilmu"


6 November 2014

Pesta Buku Akademik di Dataran Sastera Universiti Malaya

1. Saya telah menulis di dalam blog ini pada 3 November 2014 bahawa buku-buku saya akan dipamer dan dijual semasa Pesta Buku Akademik 2014 di Dataran Sastera di Fakulti Sastera dan Sains Sosial.




2. Pesta buku ini akan berlangsung sehingga Jumaat 7 Nov 2014.

3. Buku-buku saya akan dipamer dan dijual di gerai Eastern Saturn Sdn Bhd. Gerai ini terletak paling hampir dengan Bilik Tenaga Akademik.

4. Saya mengambil peluang ini untuk mengucapkan jutaan terima kasih kepada para pensyarah, mahasiswa/mahasiswi, guru pelatih dari IPG berhampiran, para guru dari sekolah-sekolah berhampiran dan juga para pencinta ilmu yang telah berkunjung ke gerai Eastern Saturn Sdn Bhd

5. Saya juga mengucapkan jutaan terima kasih kepada mereka yang telah membeli buku saya dan juga buku-buku yang lain di gerai Eastern Saturn.

6. Pesta Buku Akademik ini akan berlangsung sehingga esok Jumaat 7 Nov 2014. Bagi yang belum mendapatkan buku-buku di Dataran Sastera, silalah ke gerai Eastern Saturn Sdn Bhd.








Tiada ulasan:

Catat Ulasan