"Tidak ada tamat untuk menuntut ilmu"


9 November 2014

Perpustakaan Awam Perak

1. Alhamdulillah buku-buku tulisan saya boleh dibaca dan dipinjam dari Perpustakaan Awam Perak dan cawangannya.
Alhamdulillah my books can be read and borrowed from Perpustakaan Awam Perak and it's branches.

2. Buku-buku tulisan saya telah dihantar ke Perpustakaan Awam Perak, Jalan Raja Dihilir, Ipoh, Perak.
My books were recently sent to Perpustakaan Awam Perak, Jalan Raja Dihilir, Ipoh, Perak.




3. Saya mengucapkan jutaan terima kasih kepada pihak Perbadanan Perpustakaan Awam Perak kerana sudi menjadikan buku tulisan saya sebagai sebahagian daripada khazanah ilmu di Perak.
I wish to express my gratitude to Perbadanan Perpustakaan Awam Perak for their willingness to make my books part of the knowledge treasure of Perak.







4. Saya berharap penduduk Perak mendapat ilmu yang bermanfaat daripada buku-buku tulisan saya.
I hope that the people of Perak will gain useful knowledge from my books.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan