"Tidak ada tamat untuk menuntut ilmu"


21 Mei 2014

Sambutan Hari Guru peringkat negeri Selangor pada hari Rabu 21 Mei 2014 di Hotel Sama-Sama, KLIA

Pertama kali dalam sejarah hidup saya apabila saya akan mempamerkan kesemua hasil karya buku, anugerah, pingat, keratan akhbar dan juga gambar-gambar saya semasa sesebuah majlis sambutan Hari Guru.

Bersempena dengan sambutan perayaan Hari Guru peringkat negeri Selangor yang akan diadakan pada hari Rabu 21 Mei 2014 bertempat di Hotel Sama-Sama, KLIA, saya akan mempamerkan sejarah hidup saya untuk tontonan umum.

Saya menjemput semua guru dan ilmuwan untuk menemui saya di gerai saya yang dinamakan "Tokoh Guru Kebangsaan 2011" iaitu gerai nombor 2 (bersebelahan gerai Bank Rakyat dan Bank Islam) pada hari Rabu 21 Mei 2014 bermula jam 8pagi sehingga jam 3petang.

Saya berharap pameran sulung saya ini akan dapat memberikan semangat kepada para guru dan pelawat untuk terus menyokong sistem pendidikan Malaysia khususnya dan menambahkan kecintaan kepada penulisan karya-karya akademik amnya.




It will be a personal historic moment for me as I will display all my books, awards, medals, newspaper extracts and also personal photos during a  Teachers' Day celebration.

In conjunction with the 2014 Selangor Teachers' Day celebration which will be held on Wednesday 21st May 2014 at Sama-Sama Hotel KLIA, I will display all the above for public viewing. 
 
I cordially invite all teachers and knowledge enthusiasts to visit my booth named "Tokoh Guru Kebangsaan 2011" which is the 2nd booth (adjacent to Bank Rakyat dan Bank Islam's booths) on Wednesday 21st May 2014 from 8am to 3pm.
 
I hope my sole exhibition will encourage teachers and visitors to continue supporting the Malaysian education system specifically and increase the love of writing academic books generally.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan