"Tidak ada tamat untuk menuntut ilmu"


21 Mei 2014

Ucapan terima kasih!

Saya mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan jutaan terima kasih kepada guru, pelawat dan rakan-rakan yang telah mengunjungi gerai YGMB dan juga gerai karya buku saya di Dewan Tun Razak 3 dari 14 hingga 16 Mei 2014.

Saya juga mengucapkan jutaan terima kasih kepada para guru dan ilmuwan yang telah membeli karya buku saya tempoh hari.

Semoga sokongan dan dorongan daripada anda akan menjadikan saya lebih bersemangat untuk terus menghasilkan karya buku yang mendokong sistem pendidikan Malaysia khususnya dan ilmu amnya.

Terima kasih!












I take this opportunity to express my gratitude to  all teachers, visitors and colleagues who visited YGMB's booth as well as my book's booth in Tun Razak 3 Hall between 14th to 16th May 2014.
 
I also would like to express my gratitude to teachers, colleagues and knowledge enthusiasts who reviewed and bought my books during those 3 days.
 
May your support and encouragement spur me to continue writing and producing more books which will support the Malaysian education system specifically and knowledge generally.

Thank you!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan