"Tidak ada tamat untuk menuntut ilmu"


12 April 2012

Majlis Perasmian UNICLIQ.COM

Tarikh : 1 April 2012
Tempat : AEON Setiawangsa.

Portal Pendidikan pertama di Malaysia khusus untuk pelajar dari Darjah 1 hingga ke Tingkatan 5 telah dilancarkan baru-baru ini. Saya selaku penasihat kepada UNICLIQ Sdn. Bhd berasa sangat berbangga merasmikan pelancaran portal ini.

Kemudahan akses internet seharusnya dilengkapki dengan kemudahan untuk mendapatkan ilmu yang disediakan di dalam bilik darjah. Mengikut 100% sukatan pelajaran Malaysia, UNICLIQ.COM adalah medium yang sangat sesuai & relevan untuk semua pelajar-pelajar zaman ini.

Sememangnya pelancaran UNICLIQ.COM ini amat sesuai dengan kehendak & trend masa kini remaja yang dilihat sering menghabiskan masa mereka melayari internet. Ini membuatkan mereka tidak leka & lalai dan membuang masa melayari internet tanpa arah & tujuan sebaliknya boleh mengisi masa lapang itu dengan mengulangkaji pelajaran.

Pakej harga yang ditawarkan oleh UNICLIQ.COM begitu berpatutan dan ianya mampu di langgan oleh semua pelajar tidak kira didesa ataupun dibandar. Syarikat UNICLIQ.COM menyasarkan untuk mendapatkan sekurang-kurangnya 500,000 pelanggan portal pendidikan ini dalam tahun 2012.

Untuk memudahkan portal ini mendekati pelajar-pelajar, syarikat telah melantik Duta Rasmi UNICLIQ.COM yang pertama iaitu Najwa Latif. Najwa Latif adalah ikon remaja yang boleh menjadi contoh yang paling sesuai betapa kemudahan teknologi masa kini tidak menghalang kita untuk terus menuntut ilmu walau dimana kita berada.

Semoga portal pendidikan ini akan menjadi satu kaedah yang terbaru untuk setiap pelajar belajar tidak kira masa dan tempat dan seterusnya mampu melahirkan keputusan yang cemerlang didalam peperiksaan. 



















Dibawah adalah video klip (Ihsan: TheSeventeenElevent) yang diambil dari YouTube sepanjang sessi perasmian UNICLIQ.COM.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan